» Τρόποι Πληρωμής

Αντικαταβολή.

- Σε περίπτωση αποστολής με μεταφορική εταιρεία δεν ισχύει η πληρωμή με αντικαταβολή παρά μόνο η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.


Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρείας μας.

ALPHA BANK

MAΡΚΟΣ ΣΙΓΑΛΑΣ

AΡ.ΛΟΓ: 623002002017232

ΙΒΑΝ: GR52 0140 6230 6230 0200 2017 232

EUROBANK EFG

MΑΡΚΟΣ ΣΙΓΑΛΑΣ

AΡ.ΛΟΓ: 0026.0362.03.0200359492

ΙΒΑΝ: GR2802603620000030200359492

Πιστωτική κάρτα.

Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Η ασφάλεια των συναλλαγών σας είναι προτεραιότητα του καταστήματος μας.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τα προϊόντα θα αποστέλλονται στη διεύθυνση την οποία θα έχει ορίσει ο εκάστοτε πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του τηλεφωνικώς ή ηλεκτρονικά. Η Εταιρεία συνεργάζεται με υπηρεσίες μεταφορέων προκειμένου να εξασφαλίσει την ασφαλή και γρήγορη αποστολή των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν τους πελάτες. Η Εταιρεία μας, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια αποστολής των προϊόντων στους πελάτες της εντός του λογικού χρόνου.
Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από τις μεταφορικές στις εκάστοτε αποθήκες τους. Για παραδόσεις στο χώρο σας (παράδοση επί πεζοδρομίου) ή σε όροφο μέσω σκάλας ή ανυψωτικού γίνεται κατόπιν συνεννόησης με τη μεταφορική με επιπλέον χρέωση.

Τα προϊόντα τα μεταφέρουμε σε μεταφορικές εταιρείες  με χρεωση..

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι η συσκευασία και το προϊόν είναι άθικτα.

Σημειώνεται επίσης ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σημειώνεται ακόμα ότι η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί με τα ίδια μέσα πληρωμής που ο Πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή.

Σε περίπτωση που δεν θα πληρούνται οι παραπάνω όροι οι επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές.

Αλλαγή ελαττωματικών προϊόντων πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο και την επιβεβαίωση ελαττώματος από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία.

Ο φορέας επίλυσης διαφορών προς τους καταναλωτές:
Για την Ελλάδα οι φορείς είναι
ο Συνήγορος του Καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr
και για τα τραπεζικά θέματα
ο Τραπεζικός Μεσολαβητής https://www.hobis.gr