» Τρόποι Αποστολής

Η εταιρία μας έχει συνάψει συνεργασία με την ΕΛΤΑ COURIER  για την μεταφορά και παράδοση των προϊόντων λόγω της κάλυψης που παρέχει ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της χώρας.
Για αγορές προϊόντων συνολικού βάρους έως 3 κιλά η αποστολή κοστίζει 3,50€ ,
ενώ για προϊόντα που κυμαίνονται από 3 κιλά και πάνω έως και 35 κιλά η αποστολή κοστίζει για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι 1,00 €.

 Για προϊόντα έως 35 κιλά  και ύψος μέγιστο 1,50m η παραγγελία σας αποστέλλεται με τις Ταχυμεταφορές (ΕΛ.ΤΑ) στη διεύθυνση που μας υποδείξατε.
Η παράδοση γίνεται συνήθως από 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα - Παρασκευή) ΕΛΤΑ COURIER  . και 7-10 εργάσιμων ημερών για όσες αποστολές  έχουν επιδοθεί εντός του δικτύου των ΕΛΤΑ ταχυδρομείο(παραλαβή από το ταχυδρομείο εσείς) .


Στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α.


Σε κάθε περίπτωση τιμολογείται το μεγαλύτερο βάρος πραγματικό ή ογκομετρικό.

 

ΣΤΑ ΒΑΡΙΑ / ΟΓΚΩΔΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ, ΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ - ΑΘΗΝΑ  ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ
Η ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ.

Λόγω των έκτακτων μέτρων για τον COVID-19, παρατηρούνται καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών.

- Όταν ο όγκος / βάρος του μηχανήματος είναι τέτοιος που η αποστολή του με courier καθίσταται αδύνατη, τότε η αποστολή θα πραγματοποιείται με μεταφορική εταιρεία / πρακτορείο. ( Για τα βαριά ογκώδη αντικείμενα η αποστολή γίνεται με πρακτορείο μεταφορών και μπορεί να χρειαστεί να παραλάβετε από το κοντινότερο γραφείο της μεταφορικής εταιρίας)

- Στις αποστολές με μεταφορική εταιρία (πρακτορείο) αφορά την αποστολή του προϊόντος μέχρι την πλησιέστερη στον παραλήπτη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία. Η παραλαβή του μηχανήματος από την εκάστοτε μεταφορική είναι ευθύνη του παραλήπτη. 

- Σε περίπτωση αποστολής με μεταφορική εταιρεία δεν ισχύει η πληρωμή με αντικαταβολή παρά μόνο η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελία σας. Ενδέχεται να διαφοροποιείται στις αποστολές προς απομακρυσμένες περιοχές. Στις αποστολές με μεταφορικές εταιρίες ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να αλλάζει ανάλογα με την περιοχή και τον φόρτο εργασίας των μεταφορικών εταιριών. Η αποστολή απο την εταιρία μας μπορεί να γίνει με μεταφορική εταιρία της επιλογής του πελάτη και το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει τον πελάτη. 

  • Για την περιοχή της Αττικής, μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα με δικό σας όχημα από το πρακτορείο και να αποφύγετε το κόστος μεταφορικών ενδοδιακίνησης.

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ(ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ)

(ΕΝΤΟΣ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ) Μεταφορική Σαντορίνης Δαρζέντας Αντώνιος.

 Δελφών 10 & Οδυσσέα Ελύτη Αγ. Ιωάννης Ρέντη 18233

Τηλ:+(30) 2103411091 +(30) 2103453127

E-maildarzentas.metaforiki@gmail.com

  

  • ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 5,00 + ΦΠΑ(ΕΝΤΟΣ 48 ΩΡΩΝ)
  • ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ ΑΤΤΙΚΗ 7,00 + ΦΠΑ(ΕΝΤΟΣ 48 ΩΡΩΝ)
  • ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 10,00 + ΦΠΑ(1 ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ) (ΠΧ ΣΠΑΤΑ ,ΛΟΥΣΤΑ ,ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ,ΠΑΛΛΗΝΗ ,ΡΑΦΗΝΑ)
  • ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑ ΚΙΒΩΤΙΟ.
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ.
  • *το παραπάνω ενδέχεται να τροποποιείται.
    ** Η αποστολή με μεταφορική αφορά στην πλησιέστερη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία. Η παραλαβή του εμπορεύματος από την μεταφορική αποτελεί ευθύνη του πελάτη.
  • Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άρνησης αποστολής με μεταφορική αν η ίδια η μεταφορική το αρνείται.
    ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το κόστος μεταφορικών προς Νησιώτικη Ελλάδα / Απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να διαφοροποιείται. (Κατόπιν συνεννόησης)

Μετά την με κατάθεση, χρειάζεται να αποστείλεις το καταθετήριο με email στο sales@hpsigalas.gr , ή να επικοινωνήσεις μαζί μας στο Τηλ. 2286083040
---------------
Σε περίπτωση που δεν γίνει η κατάθεση μετά από 4 ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας, οι παραγγελίες σας θα ακυρωθούν!

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ! 

ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ – ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ - ΕΥΘΥΝΗ

Τα αποστελλόμενα προϊόντα ελέγχονται πριν παραδοθούν στις εταιρείες μεταφορών και από την εταιρεία μας και από τους μεταφορείς.

Για καταστροφή-χτυπημένων προϊόντων που προέρχεται από την μεταφορά των προϊόντων δεν ευθύνεται η εταιρεία μας καθώς τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη και του μεταφορέα. (Σε αυτές τις περιπτώσεις συνιστούμε επικοινωνία του πελάτη με το πρακτορείο μεταφορών πριν την μεταφορά)

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να ελέγχετε το περιεχόμενο του δέματος κατά την παραλαβή και παρουσία του μεταφορέα, για να διαπιστώσετε τυχόν φθορές των προϊόντων σας κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων. Η μεταφορική εταιρεία έχει υπογράψει και παραλάβει ως άρτιο προς μεταφορά το εμπόρευμα οπότε αυτό ταξιδεύει με την ευθύνη του μεταφορέα.

Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος να ζητάτε απο το μεταφορέα να πιστοποιεί γραπτώς και να υπογράψει στο χαρτί της φορτωτικής οτι είναι το προϊόν κατεστραμμένο.
Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα.
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Αποστολής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου ή ελλατωματικού προϊόντος:

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι ελλατωματικό ή είναι διαφορετικό από αυτό που 
παραγγείλατε για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους, είναι απαραίτητο να πληρούνται τα παρακάτω:

  1. Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  2. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία.

Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:
-Να μην έχει χρησιμοποιηθεί
-Να έχει όλα τα ταμπελάκια του
-Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

  1. Τα προϊόντα που θα συναρμολογηθούν κατόπιν δικής σας εντολής και προδιαγραφών δεν μπορούν να επιστραφούν .

Διαδικασία επιστροφής:

  1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
  2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο sales@hpsigalas.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα του προβλήματος και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
  3. Κατεβάστε εδώ το Έντυπο Επιστροφής,συμπληρώστε το και στείλτε το μας με e-mail στο sales@hpsigalas.gr
  4. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  5. Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρησή μας μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5-6 εργάσιμες ημέρες.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο 2286083040

Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή, βρείτε περισσότερα εδώ.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Δικαίωμα υπαναχώρησης 
(βάσει του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών, όπως αυτός τροποποιήθηκε δυνάμει της Υ.Α. Ζ1/891/2013 -ΦΕΚ Β 2144/2013)

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης του/των προϊόντων.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομικώς ή με e-mail στο sales@hpsigalas.gr. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς να είναι υποχρεωτικό. Θα σας διαβιβάσουμε χωρίς καθυστέρηση επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής σας.

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση πρέπει να επιστρέψετε το/τα προϊόντα στην κατάσταση που τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή με Δελτίο Αποστολής αν έχει κοπεί Τιμολόγιο. Το προϊόν πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, να έχει όλες τις ετικέτες του και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του. Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του ή εάν είναι κατεστραμμένο. Η επιστροφή γίνεται στον προμηθευτή e-hpsigalas.gr χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος-δαπάνη επιστροφής των αγαθών.

Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία ΗΛΕΚΤΡΟΠΥΡ ΜΑΡΚΟΣ ΣΙΓΑΛΑΣ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

Ομοίως, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα προϊόντα.

Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων με τον τρόπο πού ο πελάτης κατέβαλε κατά την εξόφληση της παραγγελίας του.
Εσείς φέρετε την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών ως αποτέλεσμα διαχείρισης τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία.