Η εταιρία μας έχει συνάψει συνεργασία με την ΕΛΤΑ COURIER για την μεταφορά και παράδοση των προϊόντων λόγω της κάλυψης που παρέχει ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της χώρας.
ΣΤΑ ΒΑΡΙΑ / ΟΓΚΩΔΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ, ΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ - ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ Λόγω των έκτακτων μέτρων για τον COVID-19, παρατηρούνται καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών. - Όταν ο όγκος / βάρος του μηχανήματος είναι τέτοιος που η αποστολή του με courier καθίσταται αδύνατη, τότε η αποστολή θα πραγματοποιείται με μεταφορική εταιρεία / πρακτορείο. ( Για τα βαριά ογκώδη αντικείμενα η αποστολή γίνεται με πρακτορείο μεταφορών και μπορεί να χρειαστεί να παραλάβετε από το κοντινότερο γραφείο της μεταφορικής εταιρίας) - Στις αποστολές με μεταφορική εταιρία (πρακτορείο) αφορά την αποστολή του προϊόντος μέχρι την πλησιέστερη στον παραλήπτη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία. Η παραλαβή του μηχανήματος από την εκάστοτε μεταφορική είναι ευθύνη του παραλήπτη. ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ;
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ(ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ) (ΕΝΤΟΣ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ) Μεταφορική Σαντορίνης Δαρζέντας Αντώνιος. Δελφών 10 & Οδυσσέα Ελύτη Αγ. Ιωάννης Ρέντη 18233 Τηλ:+(30) 2103411091 +(30) 2103453127 E-mail: darzentas.metaforiki@gmail.com
Μετά την με κατάθεση, χρειάζεται να αποστείλεις το καταθετήριο με email στο sales@hpsigalas.gr , ή να επικοινωνήσεις μαζί μας στο Τηλ. 2286083040 ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ! ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ – ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ - ΕΥΘΥΝΗ Τα αποστελλόμενα προϊόντα ελέγχονται πριν παραδοθούν στις εταιρείες μεταφορών και από την εταιρεία μας και από τους μεταφορείς. Για καταστροφή-χτυπημένων προϊόντων που προέρχεται από την μεταφορά των προϊόντων δεν ευθύνεται η εταιρεία μας καθώς τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη και του μεταφορέα. (Σε αυτές τις περιπτώσεις συνιστούμε επικοινωνία του πελάτη με το πρακτορείο μεταφορών πριν την μεταφορά) Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να ελέγχετε το περιεχόμενο του δέματος κατά την παραλαβή και παρουσία του μεταφορέα, για να διαπιστώσετε τυχόν φθορές των προϊόντων σας κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων. Η μεταφορική εταιρεία έχει υπογράψει και παραλάβει ως άρτιο προς μεταφορά το εμπόρευμα οπότε αυτό ταξιδεύει με την ευθύνη του μεταφορέα. Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος να ζητάτε απο το μεταφορέα να πιστοποιεί γραπτώς και να υπογράψει στο χαρτί της φορτωτικής οτι είναι το προϊόν κατεστραμμένο. Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου ή ελλατωματικού προϊόντος: Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι ελλατωματικό ή είναι διαφορετικό από αυτό που
Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:
Διαδικασία επιστροφής:
**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5-6 εργάσιμες ημέρες. Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο 2286083040 Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή, βρείτε περισσότερα εδώ. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Δικαίωμα υπαναχώρησης Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης του/των προϊόντων. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομικώς ή με e-mail στο sales@hpsigalas.gr. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς να είναι υποχρεωτικό. Θα σας διαβιβάσουμε χωρίς καθυστέρηση επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής σας. Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση πρέπει να επιστρέψετε το/τα προϊόντα στην κατάσταση που τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή με Δελτίο Αποστολής αν έχει κοπεί Τιμολόγιο. Το προϊόν πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, να έχει όλες τις ετικέτες του και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του. Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του ή εάν είναι κατεστραμμένο. Η επιστροφή γίνεται στον προμηθευτή e-hpsigalas.gr χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος-δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία ΗΛΕΚΤΡΟΠΥΡ ΣΙΓΑΛΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του. Ομοίως, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα προϊόντα. Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων με τον τρόπο πού ο πελάτης κατέβαλε κατά την εξόφληση της παραγγελίας του.
|